[av_three_fourth first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’0px’ highlight=” highlight_size=” border=” border_color=” radius=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-2ez2ww’]
[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jyx4ofzb’ admin_preview_bg=”]
تبلیغات شما در طراحی سایت باید بتواند کاربران را جذب خود کرده و کاربران علاوه بر کلیک بر روی لینک های شما، در سایت شما بمانند و اقدام به خرید کنند. این کار ساده نیست و برای عملی شدن آن باید مؤلفه های فراوانی را با هم رعایت کنید نه فقط یک سری از مؤلفه ها. داشتن تصویر زیبا و نوشتار فنی قدرتمند و هزینه کردن برای درج تبلیغ در طراحی وب سایت های مشهور به تنهایی نخواهد توانست عاملموفقیت شما بشود و باید از ابزارهای خود به درستی استفاده کنید. میزان بازدهی تبلیغ شما با فروش شما قابل سنجش است. به یاد داشته باشید که نمونه های فراوانی وجود دارند که در کسب و کار خود اقدام به تبلیغات با هزینه میلیارد دلاری کرده اند ولی نه تنها فروش آنها بهتر نشده است بلکه کاهش یافته است و این به این معنی است که هر تبلیغی هم می تواند شما را از فرش به عرش برساند و هم می تواند بالعکس عمل کند.
[/av_textblock]
[/av_three_fourth]